Wizytówki

Wizytówka jest klasyczną formą reklamy naszej działalności. Umożliwia nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem. Zawiera najważniejsze informacje adresowe, dzięki którym można się z nami szybko skontaktować. Jej wygląd odgrywa istotną rolę. Wizytówka powinna wyróżniać się na tle innych i zapadać w pamięć potencjalnym klientom.

Projektowanie wizytówek

Pod względem wizualnym naszej wizytówki mamy duże pole do popisu. Na początku wybieramy formę i wymiar naszej wizytówki. W zależności od drukarni formy i rozmiary wizytówek mogą się od siebie różnić. Podstawowe formaty, jakie możemy znaleźć to wizytówka standardowa, rozkładana, kwadratowa, w formie metki. Gdy już wiemy jaki kształt będzie miała nasza wizytówka czas na odpowiedni papier. Tutaj wybór jest ogromny, z powodzeniem znajdziemy firmy, które oferują przeróżne rodzaje, kolory i faktury papieru. Możliwy jest też wybór innego materiału np. plastiku. Dodatkowo zdecydujemy o kształcie rogów. Oczywiście mogą być standardowe lub zaokrąglone. Inne opcje do wyboru to jeszcze rodzaj druku jednostronny bądź dwustronny i możliwość wykonania otworów w wizytówce. Teraz można przejść do ostatecznego projektu naszej wizytówki, czyli po prostu jak będzie graficznie wyglądać. I tutaj mamy kilka możliwości. Szatę graficzną możemy stworzyć sami. W programie projektujemy czcionkę, kolory, informacje, jakie chcemy umieścić, grafikę, logo i tym podobne.

Druk wizytówek

Jest dostępnych wiele różnych wersji Lorem Ipsum, ale większość zmieniła się pod wpływem dodanego humoru czy przypadkowych słów, które nawet w najmniejszym stopniu nie przypominają istniejących. Jeśli masz zamiar użyć fragmentu Lorem Ipsum, lepiej mieć pewność, że nie ma niczego „dziwnego” w środku tekstu.

Profesjonalne doradztwo

Gotowy projekt oddajemy do drukarni. Jeżeli nie chcemy sami tworzyć projektu, można skorzystać z gotowych szablonów. Podmieniamy wtedy tylko informacje i tyle. Jest jeszcze bardziej fachowa opcja. Projektowaniem naszej wizytówki mogą zająć się specjaliści w drukarni. Wiemy już, jak będzie wyglądać nasza wizytówka jednak to nie koniec. Pozostaje kwestia wykończenia. Najpopularniejsze formy to folia mat lub błysk, lakier UV 3D, folia soft touch i inne opcje, które różnią się w poszczególnych drukarniach. Jak wizytówka jest gotowa, możemy w końcu ją wydrukować. Ceny będą uzależniony od ilości nakładu. Dostępne ilości nakładu musimy sprawdzać już bezpośrednio w danej drukarni, ponieważ mogą się różnić. Tak samo będzie z czasem realizacji, zależy od tego, czy to drukarnia stacjonarna, czy internetowa, ile akurat jest zamówień. O to musimy już się dopytywać. Warto też zainteresować się jakim sposobem wizytówki będą drukowane. Instrukcje wykonania naszej wizytówki już mamy, ale jeśli mamy jakiś problem, można zawsze skorzystać z konsultacji. Wizytówki, które trafiają do drukarni, oczywiście są na miejscu sprawdzanie. Drukarnie jednak posiadają swoich konsultantów, u których można zasięgnąć porady. Z pewnością odpowiedzą na wszystkie nurtujące nas pytania.

Zleć nam przygotowanie wizytówki dla firmy