Ulotki

Gdzie nie pójdziemy, ktoś wręcza nam do ręki ulotkę. Szybko rzucimy na nią okiem. Jeśli nam się spodoba, to może nawet zapoznamy się z jej treścią. Jeśli nie, od razu ląduje w koszu. Ale czym właściwie jest ulotka? Po co ją dostajemy Ulotka to taki pośrednik firma-klient. Jeśli ona zrobi na nas złe wrażenie lub nie zrobi żadnego, to raczej nie zapamiętamy co reklamuje. Dlatego tak ważne jest, jak ona wygląda. Wiadomo, pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz.

Kto powinien stosować ulotki?

Ulotki, jako nośnik informacji, sprawdzą się zarówno dla małych, jak i wielkich firm. Będą reklamą nowo powstałego salonu fryzjerskiego, jak i istniejącej kilka lat pizzerii. Ten kawałek papieru nie tylko informuje o nowościach. Często przypomina o miejscach, które mijamy codziennie od kilku lat. Na nowo zapraszają nas do środka.

Projekt i druk ulotek

Skąd biorą się ulotki? Odpowiedź jest prosta. Z drukarni, czy to internetowej, czy stacjonarnej. Drukarnia to miejsce, w którym doświadczeni pracownicy pomagają nam w podjęciu szeregu decyzji, nim nasza ulotka powstanie. Robią wszystko, by ulotki były jak najlepsze i spełniały swoją rolę. Czas otrzymania zamówionych ulotek jest bardzo krótki. Często wystaczy 1-2 dni, by ulotki były gotowe. Tak się dzieje kiedy wysyłamy projekt oraz parametry, które mają zostać spełnione.

Troszkę inaczej wygląda, jeśli projektu nie mamy. Drukarnia przygotuje dla nas projekt. Klient określa jakie ma wymagania, co jest dla niego ważne. Przejazuje wszystkie sugestie i wytyczne. Możemy zdać się również na doświadczonego grafika, który sam zaprojektuje wygląd ulotki. Specjalista wybierze dla nas odpowiednią kolorystykę czy kształt ulotki. W takiej sytuacji dostajemy gotowy wzór reklamy do zaakceptowania.

Pomoc w wyborze nakładu

Drukarnia wydrukuje nam każdą ilość ulotek, ale warto zastanowić się wcześniej, ile ich potrzebujemy. Wszystko zależy od tego, do jakiej ilości osób chcemy trafić, kto jest naszym odbiorcą oraz gdzie ulotki będą rozdawane lub dostępne. Jeśli robimy to po raz pierwszy i nie orientujemy się, jak duże ma być nasze zamówienie, to pomoże nam pracownik przyjmujący zlecenie. Po dokładnej rozmowie będzie w stanie określić, jaka ilość ulotek będzie najlepsza. Kiedy już zaakceptujemy projekt i zdecydujemy się na ilość ulotek, pozostanie nam tylko oczekiwać zamówienia.

Dzisiaj drukarnie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i pozwalają zaoszczędzić czas. Gotowy produkt wysyłają kurierem lub przywozi je pracownik. Samo zamówienie ulotek nie musi odbywać się oko w oko. Powstało bardzo wiele firm, które są dostępne 24 godziny na dobę on-line lub obsługę prowadzą przez telefon. Dzięki temu, bez wychodzenia z biura czy z domu możemy dokonać zamówienia.

Profesjonalny druk ulotek